1. Administratorem danych, czyli podmiotem decydującym o tym, w jakim celu oraz w jaki sposób będą przetwarzane dane osobowe użytkownika jest Krzysztof Ruszczycki Centrum Ubezpieczeń Ruszczycki, zarejestrowana pod adresem: 67-200 Głogów ul. Chopina 34.
  2. Posiadamy uprawnienia do przetwarzania danych osobowych użytkownika, wynika to z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.  (RODO) oraz Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych. Przetwarzanie danych osobowych w celach marketingowych wymaga wyrażenia przez Użytkownika odrębnej, dobrowolnej zgody.
  3. Zgoda na przetwarzanie danych osobowych może być w każdym czasie cofnięta poprzez złożenie oświadczenia woli o odpowiedniej treści, w formie elektronicznej pod warunkiem, że zostanie ono skutecznie doręczone na adres: biuro@ruszczycki.pl .
  4. Zobowiązujemy się do zachowania szczególnej staranności w celu ochrony interesów osób, których dane dotyczą. Podjęte przez nas sposoby zabezpieczeń uregulowane są w dokumentach wewnętrznych – m.in. w polityce bezpieczeństwa.
  5. Użytkownik ma prawo do: żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, przeniesienia danych, wniesienia sprzeciwu, wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna, iż przetwarzanie danych osobowych narusza przepisy RODO.
  6. Dbając o komfort korzystania z serwisu troszczymy się o prywatność i bezpieczeństwo użytkowników. W związku z tym, dajemy użytkownikom możliwość wyboru, czy chcą korzystać z naszych usług i udostępniać o sobie informacje.
  7. Użytkownicy ujawniają informacje o sobie dobrowolnie, jednak korzystanie z serwisu wymaga ujawnienia niezbędnych informacji. Dane pochodzące od użytkowników gromadzimy na dwa sposoby:

- informacje podawane dobrowolnie przez użytkownika – podczas wypełnienia formularza kontaktowego.

- informacje uzyskiwane podczas korzystania z Serwisów – są przechowywane i przetwarzane z zachowaniem niezbędnych środków bezpieczeństwa, spełniających wymagania wynikające z powszechnie obowiązujących przepisów prawa. Wśród nich mogą być:

- informacje w dziennikach serwerów – nasze serwery automatycznie zapisują takie dane, jak żądanie strony wysyłane przez użytkownika, datę i godzinę żądania oraz wysłania odpowiedzi, dane urządzenia (np. model sprzętu), typ przeglądarki, język przeglądarki, typ systemu operacyjnego. Informacje zawarte w tych logach systemowych (np. adres IP) są wykorzystywane wyłącznie w celach technicznych, związanych z administracją serwerami.

- adres IP  – każdy komputer podłączony do Internetu ma przypisany niepowtarzalny numer,  czyli adres IP; na jego podstawie można np. zidentyfikować kraj, z którego dany użytkownik łączy się z siecią,

- pliki tekstowe (ang. „cookies”) wysyłane do komputera użytkownika podczas odwiedzania strony internetowej: na dysku komputera użytkownika mogą zostać zapisane pliki, w których znajdują się informacje niezbędne do prawidłowego funkcjonowania serwisów internetowych, w szczególności tych wymagających autoryzacji. Zawartość plików cookies nie pozwala na identyfikację użytkownika. Pliki cookies przechowujemy na komputerach użytkowników przede wszystkim w celu lepszego dopasowania serwisów do potrzeb użytkowników, utrzymania sesji użytkownika czy tworzenia statystyk oglądalności. Istnieje możliwość takiego skonfigurowania przeglądarki internetowej, która spowoduje, że całkowicie zostanie wyłączona możliwość przechowywania plików cookies na dysku twardym. Proszę  jednak pamiętać, iż efektem takiej zmiany może być utrata możliwości korzystania z niektórych oferowanych przez nas usług.